Today we are going to continue working with food!Let's go to pages 48 and 49 in the Student's Book.
1- First, listen to the song and sing! (Primero escucha la canción y canta)
2- Listen again and draw lines to match Tommy's food. Use different colours. (Escucha de nuevo y dibuja líneas para unir la comida de Tommy. Usa diferentes colores)
3- Listen and tick or cross the box (Escucha y coloca una tilde o una cruz en el cuadro)
Do you remember this? (¿Recuerdan esto?):
Now study this (Ahora estudien esto):
4- Look at the fridge. Then copy the questions on your notebook and answer them. (Mira la heladera. Luego copia las preguntas y respóndelas). Follow the example:
2- Have we got any peas? ___________________
3- Have we got any carrots? __________________
4- Have we got any red apples? _________________
5- Have we got any chicken? ___________________
6- Have we got any sausages? __________________
5- Now let's go to page 48 in the Workbook. Number the pictures in the order of the song (Ahora vamos a la página 48 del Workbook. Numera las imágenes según el orden de la canción)
6- Look at the pictures and write the words (Mira las imágenes y escribe las palabras)
7- Look at the pictures and answer the questions (Mira las imágenes y responde las preguntas) (Page 49- Workbook)
HOMEWORK (envía estas actividades a tu Miss. Son tareas de las páginas 30 y 31 del Grammar. Si no tienes ese libro copia las actividades en tu cuaderno, les sacas fotos y las envías OK?)
1- Look at the pictures. Match the questions with the responses using lines. (Mira las imágenes. Une las preguntas con las respuestas usando líneas de distinto color)
This is the end of the class! You have worked a lot today! Well done!
No hay comentarios:
Publicar un comentario